Logo i logotyp
Niektóre z setek zaprojektowanych logotypów

Logo i logotypy firm

Projektowanie logo i logotypu poza oczywistymi zabiegami estetycznymi i technicznymi polega na tym, aby za pośrednictwem jego formy, symboliki, kroju pisma i zastosowanego koloru wyróżnić markę na tle jej konkurencji oraz podkreślić jej indywidualny charakter, który jest spójny z przekonaniami i potrzebami emocjonalnymi jej odbiorców. Wszystko to musi zostać wykonane na podstawie przyjętych celów wizerunkowych, zgodnych z wiedzą z zakresu projektowania komunikacji: kreowania wizerunku i stratyfikacji społecznej.

Przewiń w doł
Przewiń w doł

Specyfikacja

  • Lata2013-2020
  • Budżetod 100 zł do 4500 zł
  • Format projektówSVG, EPS, PNG, JPG
  • CelWyróżnienie marki na tle konkurencji, budowa porządanych skojarzeń i poprawa jej zapamiętywalności

Projektowanie logo i logotypów

Poza zaprojektowaniem wizualnej formy logotypu czy logo firmy, organizacji czy marki osobistej, z którą współpracuję, nierzadko podejmuję się rozpoznaniem konkurencji oraz oferty lub usług mojego klienta, a następnie kreuję odpowiednią nazwę jego marki. Zarówno projekt logo, jak i nazwa tworzona przeze mnie sprzyja osiąganiu założonych celów biznesowych dzięki wiedzy z zakresu komunikacji wizualnej, głębokiej znajomości stratyfikacji społecznej oraz ukształtowanej przez mnie zdolności do „decentracji”, czyli spojrzenia okiem i sercem pożądanego odbiorcy.

Zawsze po zakończeniu prac przesyłam gotowy projekt graficzny stworzonego logotypu w każdej możliwej i pożądanej formie – z tłem, bez oraz w wersji wektorowej. Dodatkowo dołączałam do niego wszelkie istotne informacje związane z jego poprawnym wykorzystywaniem oraz pliki dodatkowe, takie jak wykorzystane w projekcie kroje pisma. Wytyczne oraz kroje pisma przekazane wraz z projektem powinno się stosować we wszelkich przyszłych projektach graficznych marki.


Zobacz wybrane logo firm, organizacji i marek osobistych

Poniżej przedstawiam kilkadziesiąt z setek projektów logo, logotypów i nazw marek, które stworzyłem na przestrzeni ostatnich 11 lat swojej działalności kreatywnej. Pamiętaj, że to tylko kropla w morzu moich realizacji, a styl, kompozycja, proporcja i kolorystyka każdego z zaprojektowanych znaków dobierany jest pod wybraną grupę docelową, a nie fantazję artysty — innymi słowy, tak długo, jak projekt jest zgodny ze sztuką projektowania, nie istnieje brzydkie logo, ale bardziej lub mniej dopasowane do docelowego klienta.

Chcesz zobaczyć więcej projektów?

Przejdź do mojego portfolia!