W latach 2018-2020 przeprowadziłem dwuletni projekt dla portalu szklonawymiar.pl, skoncentrowany na zwiększeniu wyników sprzedażowych. Projekt obejmował szeroki zakres działań, od pozycjonowania strony w organicznych wynikach wyszukiwania, przez marketing treści i optymalizacje UI/UX, po prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads.

Klient

E-oprawa Sp. z o. o.

Rok

2018-2020

Cel

Sprzedaż internetowa

Budżet

●●○○○

Założenia projektu

Początkowo sklep niemal nie generował dochodów, jednak dzięki ponad dwuletniej intensywnej pracy nad jego widocznością, „Szklonawymiar.pl” stał się wiodącym portalem oferującym szkło i lustra na wymiar w Polsce.

Moje działania opierały się na sześciu głównych filarach:

Strona główna
1 z 21 podstron

Efekty pozycjonowania

Inwestycja w SEO przyniosła spektakularny zwrot na poziomie ponad 800% już po 26 miesiącach od rozpoczęcia projektu. Efekty te były porównywalne do kuli śnieżnej toczącej się z góry, która z czasem nabierała masy i tempa, przyciągając lawinę potencjalnych klientów. W szczególności, w samym 26 miesiącu pozycjonowania, koszt generowany przez sklep stanowił jedynie około 65% zainwestowanych środków. Dzięki podjętym działaniom, sklep kontynuuje generowanie zysków z minimalnym spadkiem widoczności, przy równoczesnym braku dalszych inwestycji w pozycjonowanie. Obecnie stopa zwrotu z inwestycji osiągnęła poziom około 2300%.

JAK ROZUMIEĆ POWYŻSZE DANE?

TOP 3 — Pole to okreśa ilość fraz, które wpisane w wyszukiwarkę Google wyświetlą pozycjonowaną stroną na jednej z trzech pierwszych pozycji.
TOP 10 — Ilość fraz, które wpisane w wyszukiwarkę Google wyświetlą pozycjonowaną stroną na jednej z dziesięciu pierwszych pozycji.
TOP 50 — Ilość fraz, które wpisane w wyszukiwarkę Google wyświetlą pozycjonowaną stroną na jednej z pięć dziesięciu pierwszych pozycji.
Szacowany ruch — Średnia ilość odwiedzin serwisu pochodzących z zapytań wpisywanych przez użytkowników wyszukiwarki Google, które są efektem pozycjonowania sklepu.
Ekwiwalent Google Ads — Szacowany miesięczny koszt, który należałoby ponosić w ramach płatnych wyników wyszukiwania Google Ads, aby uzyskać podobną ilość odwiedzin, które generowane są skutkiem działania pozycjonowania.

Pozostałe

Realizacje

Rzuć okiem na inne realizacje.

🖐️ Hej !

Zapraszam do kontaktu