
Projekt
6 8Szklonawymiar.pl
Specyfikacja
- KlientE-oprawa Sp. z o. o.
- MarkaSzklonawymiar.pl
- Rok2018-2020
- CelBudowa sklepu internetowego oraz rozwój sprzedaży szkła i luster na wymiar
- Budżet3000 zł/mies.
Opis
Dwuletnia współpraca polegająca na rozwoju osiąganych wyników sprzedażowych przez portal „Szklonawymiar.pl”. Projekt został poprowadzony kompleksowo. Składał się na pozycjonowanie sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania oraz prowadzenie płatnych kampanii reklamowych w Google Ads.
Prace rozpocząłem w chwili, w której sklep ten nie osiągał niemal żadnych dochodów, jednak w okresie ponad dwuleteniej pracy nad jego widocznością w sieci stał się najpopularniejszym portalem sprzedającym szkło i lustra na wymiar w Polskim internecie. Nie jest to jedyny z istotnych sukcesów mojej pracy w zakresie pozycjonowania. Chcesz poznać ich więcej? Zadzwoń.
Prace składały się na sześć głównych filarów:
- 1 SEO techniczne – rozbudowa techniczna i funkcjonalna oraz dbałość o poprawną i strategicznie opracowną semantykę kodu HTML,
- 2 SEO treści – rozbudowa portalu w teksty pisane na podstawie analizy przeprowadzanej przy użyciu narzędzia surferseo.com i innych,
- 3 Link building – pozyskiwanie linków referencyjnych ze strategicznie dobranych portali prasowych, blogów, forów, platform sprzedażowych i innych,
- 4 Pozycjonowanie lokalne – budowa i rozwój widoczności wizytówki wyświetlanej w mapach Google,
- 5 UI/UX – projektowanie od zera i bieżąca optymalizacja graficznego interfejsu sklepu,
- 6 Nadzór i szkolenia kadry pracowniczej – współpraca z biurem sprzedaży w celem nadzorowania, optymalizacji kosztów i szkoleń z zakresu ważnych umiejętności związnaych ze sprzedażą internetową.
Zastanawiasz się czy pozycjonowanie jest opłacalne?
Zobacz zwrot z inwestycji w pozycjonowanie na poziomie ponad 800% już po 26 miesiącach!
Pozycjonowanie strony internetowej przypomina toczącą się z góry kulę śnieżną, która wraz z czasem nabiera masy i tempa, w końcu porywając ze sobą całą lawinę... potencjalnych klientów. Zauważ, że w samym 26 miesiącu efekty pozycjonowania sklepu przyniosły korzyść na poziomie około 65% kosztów, które właściciel serwisu zainwestował w całym okresie 26-miesięczych prac. Sklep ten zarabia po dziś dzień, zaliczając tylko nieznaczne spadki widoczności przy jednoczesnym braku wydatków na pozycjonowanie. Na dziś dzień, dzięki mojej pracy, inwestor osiągnął stopę zwrotu z inwestycji na poziomie około 2300%.
Jak rozumieć powyższe dane?
TOP 3 — Pole to okreśa ilość fraz, które wpisane w wyszukiwarkę Google wyświetlą pozycjonowaną stroną na jednej z trzech pierwszych pozycji.
TOP 10 — Ilość fraz, które wpisane w wyszukiwarkę Google wyświetlą pozycjonowaną stroną na jednej z dziesięciu pierwszych pozycji.
TOP 50 — Ilość fraz, które wpisane w wyszukiwarkę Google wyświetlą pozycjonowaną stroną na jednej z pięćdziesięcu pierwszych pozycji.
Szacowany ruch — Średnia ilość odwiedzin serwisu pochodzących z zapytań wpisywanych przez użytkowników wyszukiwarki Google, które są efektem pozycjonowania sklepu.
Ekwiwalent Google Ads — Szacowany miesięczny koszt, który należało by ponosić w ramach płatnych wyników wyszukiwania Google Ads, aby uzyskać podobną ilość odwiedzin, które generowane są skutkiem działania pozycjonowania.
Prosty i niskobudżetowy
Projekt sklepu internetowego
Poza głównymi pracami związanymi ściśle z pozyskiwaniem odwiedzin sklepu internetowego zajmowałem się również projektowaniem pełnych podstron lub poszczególnych ich elementów oraz bieżącymi poprawkami mającymi na celu zwiększeniem sprzedaży i podniesieniu lojalności klientów.
Chcesz zobaczyć więcej?
Zobacz stronę na żywo!
Przechodząc do strony, zwróć uwagę na to, że nie odpowiadam za zmiany, które klient wprowadził bez mojej pomocy. Z tego powodu wygląd obecnej strony może mniej lub bardziej odbiegać od estetyki projektu przedstawionego powyżej.
PRZEJDŹ DO STRONY